Bristol Academy

Rosalia Baquero

Rosalia Baquero

Posted on

rosalia

Sóc la Rosalia, i molts ja em coneixeu  perquè ara farà un any que treballo a Bristol Academycom a Secretària. La meva tasca principal a  l’Acadèmia és la de recepció i l’atenció al client, tant telefònica com presencial, als alumnes, als professors i naturalment a la Directora amb tot el que necessiti; l’altra part de la meva tasca és la de gestió Administrativa (facturació, gestió de documentació, arxiu, control de l’Agenda de la Directora, etc.).

Tot i la meva formació Administrativa i els més de 20 anys d’experiència, tant en el sector públic com en l’empresa privada, la feina que desenvolupo a Bristol Academy ha significat un aprenentatge de gran valor professional. Treballar amb un gran equip humà i professional, en un camp tan interessant i necessari al llarg de la nostra vida com el de la formació, és una  nova experiència.

La part més gratificant del meu dia a dia és l’atenció al client i als alumnes. És una feina satisfactòria i que m’omple; m’encanta quan algú s’ inscriu per a fer un curs amb nosaltres o per a fer una activitat, si ja és un alumne nostre!

La part menys agraïda és aquell moment en que els papers s’acumulen i  la feina administrativa es queda endarrerida. Amb el volum d’alumnes que tenim, és inevitable  però seria fantàstic poder tancar els ulls i que tot estigués sempre arxivat i al dia!

En aquest temps m’he adonat que cada persona que entra a “la Bristol” a demanar informació o que ja és alumne nostre, necessita una atenció única i acurada: atenció personalitzada.

Per a mi, el més important i el que ens diferencia és que, si no tenim la solució al problema que se’ns planteja, la busquem i intentem que tothom quedi satisfet  o si més no, proporcionem una solució al seu problema formatiu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*